مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-14اقتصادي

اهداء خون بانوان در حد انتظار نیست


معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون خراسان رضوی اظهار کرد: تقریبا در تمام این سال ها میزان مشارکت بانوان در امر اهداء خون به طور میانگین کمتر از 10 درصد است و اصلا در حد انتظار نیست و باید روی این مسئله بیشتر کار کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون خراسان رضوی اظهار کرد: تقریبا در تمام این سال ها میزان مشارکت بانوان در امر اهداء خون به طور میانگین کمتر از 10 درصد است و اصلا در حد انتظار نیست و باید روی این مسئله بیشتر کار کرد.

علی حسنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به 24 خرداد، روز جهانی اهداء خون اظهار کرد: در این روز نقش ارزنده اهداکنندگان در سلامت اجتماعی پررنگ و بازگو شده تا هم این عزیزان با انگیزه و رغبت بیشتری به امر اهداء خون بپردازند و هم دیگرانی که آشنا نیستند به واسطه این اطلاع رسانی ‎ها به جمعیت پرافتخار اهداکنندگان خون بپیوندند.

وی ضمن بیان اینکه باتوجه به اینکه ماه هاست درگیر همه گیری کرونا هستیم، این مسئله بر جنبه های مختلف زندگی تمامی افراد از جمله فردی و اجتماعی اثر منفی گذاشته و باعث شده دغدغه های زیادی ایجاد شود ، اظهار کرد: علاوه بر دغدغه ها، خود ماهیت مسئله که با فاصله گذاری و قرنطینه های مقطعی همراه است، مشارکت های اجتماعی را به شدت کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء خون بانوان در حد انتظار نیست

اهداء خون بانوان در حد انتظار نیست